Płynny chlorofil. Właściwości, występowanie, preparaty - część druga

/

Okazuje się, że chlorofil jest także ceniony przez stomatologów, ponieważ w czasie płukania jamy ustnej ekspresowo będzie łagodził stany zapalne, zranienia a także przyspiesza leczenie ropotoków a także chorób dziąseł.

Z pewnością jego działanie jest wykorzystywane także przez kobiety karmiące. Okazuje się bowiem, że to właśnie chlorofil może stymulować produkcję i wydzielanie mleka. Odpowiada za pracę układu immunologicznego. Może wpływać na pracę tarczycy, która jest bardzo ważna dla układu hormonalnego organizmu, reguluje cykl miesiączkowy. Udało się udowodnić, że łagodzi astmę i pomaga w leczeniu choroby wrzodowej oraz wszelkich nieżytów, może chronić przed stanami zapalnymi, które mogą się rozwijać w naszym organizmie. Poprawia wygląd zewnętrzny, ponieważ decyduje o tym, że nasza skóra dostaje równomierny słoneczny koloryt, będzie w stanie również opóźnić procesy starzenia i tym samym ochroni nas przed pojawieniem się zmarszczek.

Chlorofil – preparaty

Najlepszym źródłem będą zawsze zielone części roślin. Mogą to między innymi być liście sałaty, brokuły, ogórek, szpinak. Najbardziej bogate są natki pietruszki oraz selera, które będą stanowić bogate źródło żelaza. Trzeba pamiętać, że im bardziej płynna będzie forma chlorofilu wprowadzonego do organizmu tym więcej będzie czerpał z niego nasz organizm. w związku z tym zaleca się sporządzanie soków z zielonych warzyw, albo też kupienie w sklepie specjalnego płynnego chlorofilu. W związku z tym, że ten ostatni ma tylko ten jeden najbardziej pożądany składnik dość szybko zauważymy jego działanie.

Proces starzenia się skóry

Jaka jest różnica między naturalnie występującym a wyizolowanym chlorofilem?

W przypadku tego drugiego zamiast centralnego atomu magnezu dostajemy atom miedzi. Wiąże się to z praktycznym stosowaniem takiego preparatu. Nie zauważono różnić w działaniu w związku z tymi zmianami. Poleca się jego codzienne spożywanie i to nawet kilka razy dziennie. Jeśli chce się dobrać dawkę dla siebie trzeba się również zastanowić nad tym jak dużo zielonych warzyw spożywamy. Jeśli jest ich sporo to już ilość tego płynnego chlorofilu nie musi być duża i możliwe, że raz dziennie nam wystarczy, a pozostałą część dostarczymy do organizmu razem z pożywieniem.